torsdag 19. november 2009

Stempeltreff på Søfteland 7. november.

Var på Stempel treff på Søfteland med en mengde fargerike og dyktige damer. Jeg er jo ikke så veldig effektiv og satt for det meste og bare så på som vanlig. Fikk nå laget meg to kort .


Jeg laget et snømann kort til konkurransen på treffet. Stempelet er fra serendipety og malt med twinking H2O. Ble egentlig ikke ferdig med kortet. Det mangler noe, et lite tekst stempel. Har av og til noen kort som blir liggende en stund. Noen prosjekt må bare modnes.



Det andre kortet jeg lagde på treffet er jeg mer fornøyd med. Takk til Vibeke for fantastisk inspirasjon. Hun hadde laget et nydelig kort som vi (Lene og jeg) bare måtte teste.



Jannhild hadde kjøpt et bedårende katte stempel fta Crafty Individuals og som jeg snek meg til et stempel motiv av. Må bare si at dette stempelet står på min ønskeliste. Mønster ark som er brukt er fra Maja Design og stempler fra Ladybugs & Friends.























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar